Szállítmányozás: Raklapos és palettás fuvarozás
RAKLAPOS ÁRUK. PALETTÁK, ANGOL PALETTÁK GYŰJTŐ FUVAROZÁSA
Ügyintézőnket hívja ezen a számon: +36 30 182 8900
A Szolgáltatást az NMHH által elfogadott Általános Szerződési Feltételek 4. pontja szerint szállítmányozóként teljesítjük.
Tájékoztató a 2024. április 15-től érvényes szolgáltatási díjainkról. Az átváltoztatás jogát fenntartjuk. Az árváltozásról a hatálybalépést megelőzően legalább 14 nappal e-mailben küldünk értesítést. Az alábbi ajánlat nem kötelez minimális rendelési volumenre. Amennyiben 90 napig nem érkezik egyetlen rendelés sem a további megbízásokat mindenkor aktuális nyilvános ajánlatunk szerint teljesítjük.
CÉGÜNKRŐL
A FUTAR.HU márkanév nem "csak egy futárcéget" jelent. Stratégiai célunk az ügyfélorientált vállalkozás megteremtése, amely egyedi, gazdaságos, és rugalmas futárszolgálati tevékenységgel segíti partnereit üzleti céljai elérésében. A szolgáltatás során kollégáink átvállalják az ügyintézést a teljes folyamatra, biztosítva ezzel a problémamentes szállítást és a logisztikai terület gondtalanságát. Megoldásokat ajánlunk, amelyek szabaddá teszik idejét, az élete ezáltal lényegesen kényelmesebbé válik.
ELÉGEDETTSÉGE A BEFEKTETÉSÜNK!
Ügyfélközpontú üzletpolitikánknak köszönhetően elértük, hogy mára az elsők között tartják számon cégünket a hazai futárszolgálatok között.
BIZTOSÍTÁSI ÉS KÁRTÉRÍTÉSI FELTÉTELEK
Cégünk felelősséggel vállalja a megfelelő csomagolásban feladott küldemények feladótól címzettig történő biztonságos szállítását. A küldemények díjban foglalt maximális biztosítási fedezete 100.000 Ft. A küldemény konkrét értékére extra szolgáltatásként árubiztosítás köthető. A küldemény sérülését vagy hiányosságát a címzett az átvételkor köteles jelezni. Vállaljuk az esetleges reklamációk soron kívül történő gyors kivizsgálását. A nem raklapra előkészített, és a raklapra nem elmozdulás mentesen rögzített és / vagy csomagolatlan árukért nem vállalunk felelősséget, illetve fenntartjuk a jogot, hogy a problémás áru elszállítását megtagadjuk.
RENDELÉSEK FELVÉTELE
Ügyfélszolgálatunk irodai háttérrel munkanapokon 8:00 – 17:45 óráig áll ügyfelei rendelkezésére.
A rendelésleadás történhet:
Telefonon: 06-30-182-8900 (2-es mellék)
Weben szerződéssel: belfold.futar.hu
E-mail üzenetben: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
MÉRET- ÉS TÖMEGHATÁROK
- Egy raklap külső méretei külön egyeztetés nélkül nem lehetnek nagyobbak mint 120 x 80 x 170 cm.
- Tömeghatár: 1000 kg/raklap Emelőhátfalas járművet (500 kg/paletta tömegig) csak külön megbeszélés szerint biztosítunk.
- Maximális méreteknél nagyobb raklap megvalósíthatóságról és esetleges pótdíjáról egyeztessen munkatársainkkal.
DÍJMENTES SZOLGÁLTATÁSOK MINDEN RAKLAPOS RENDELÉSHEZ
- Rendszeres előre időzített automatikusan teljesülő megbízások lehetősége
- Részletes számla
- Küldeménybiztosítás 100.000 Ft értékéig.
- Maximum 15 perc díjmentes várakozás felvételnél és leadásnál.
- Saját rendelési azonosítóra történő hivatkozás
- Webshop és vállalatirányítási rendszerekbe könnyen importálható státuszinformáció
NETTÓ TARIFATÁBLÁZAT A BELFÖLDI RAKLAPOS ÁRUSZÁLLÍTÁSI SZOLGÁLTATÁSHOZ
A raklapos szállítási szolgáltatást nem lehet összehasonlítani a hagyományos futárpostai tevékenységgel. A nagyobb termékek szállítási ideje hosszabb lehet, 2-5 munkanap. A 15 óráig beérkezett rendeléseket megkíséreljük a következő munkanapon felvenni. A másnapi beszállítás nem garantált.
Az árak szabványos EUR (1,2 x 0,8 m) méretű (vagy annál kisebb) raklapra vonatkoznak. A nettó szolgáltatási díjakat a táblázat tartalmazza. A díj belföldi szállításra vonatkozóan egységes.
Súly |
Belföldi RAKLAPOS szolgáltatás (nettó) |
0-249 kg |
32 269 Ft + ÁFA |
250-499 kg |
36 527 Ft + ÁFA |
500-1000 kg |
40 786 Ft + ÁFA |
Nagyobb méret vagy tömeg |
Hívja ügyfélszolgálatunkat |
Minden szállítási adatot előre, az irodával pontosan kell egyeztetni. A sofőrökkel megbeszélt információk elvesznek. Minden a szállításhoz szükséges adat megadásának a hiányáért a megbízó felelős. Különösen fontos a fel- és a lerakodás adatainak a megadása. (pl. nyitvatartás fel- és lerakó oldalon, behajtási korlátozások megadása, a raklap szállítható helyre történő előkészítése, a legközelebbi lerakóhelyről a raklap beszállítása, esős időben földúton a szállítójármű mozgásának a biztosítása, 3 m-nél keskenyebb és 3,5 m-nél alacsonyabb kapun történő áthajtás egyeztetése, parkolási lehetőség biztosítása, emelőhátfal nélküli rendelésnél az áru felemeléséhez és levételéhez szükséges gép vagy munkaerő biztosítása. Az emelőhátfal ingyenes plusz szolgáltatás, de a tranzitidőt növelheti. Az erre vonatkozó igényt külön a felvételhez és külön a kézbesítéshez jelezni szükséges. A szolgáltatási díj kézi rakodást nem tartalmaz, kézi rakodást nem vállalunk. A végleges szolgáltatási díjat a raktári mérést követően, a mért adatok alapján állapítjuk meg. Az előre kifizetett szállítási díjat a végleges szolgáltatási díj alapján korrigáljuk.
EXTRA SZOLGÁLTATÁSOK, FELÁRAK, PÓTDÍJAK
- Nagyobb méret esetén raklaphellyel számolunk. A 120x100-as raklapra 50%, a 120x120-as raklapra 100% felárat számítunk fel. A szállítási költség a távolságtól független.
- Utánvétet ebben a szolgáltatásban nem kezelünk.
- Okmány-visszaforgatásra nincs lehetőség. A kézbesítésről igazolást tudunk kiállítani, ami hitelt érdemlően biztosítja a kézbesítés tényét, azonban nem tartalmazza a szállított áruk tételes felsorolását.
- Amennyiben kiálláskor az áru nincs feladható állapotban vagy a felrakodást a feladó nem tudja megoldani, illetve kézbesítéskor az árut a címzett nem tudja átvenni a szállítási díj 50%-a kiállási díjként terhelésre kerül. Napon belüli időpont nem kérhető, ha 8-18 óra között nincs nyitva a cím, előre kell egyeztetni, hogy ne keletkezzen szállítási pótdíj.
- A feladó vagy a címzett hibájából meghiúsuló árukezelés (pl. felvétel vagy leadás 15 percen belül nem valósítható meg), illetve a tervezett szállítási nap előtti munkanapon 17 óra után lemondott megbízás 50%-os költséggel kerül felszámolásra.
- A szállításra átadott árukat a központi raktárban tudjuk mérlegelni. Amennyiben a beszállítás során az autó a megengedett össztömeg meghaladása miatt bírságot kap és a raktárban a megadottnál nagyobb súlyt mérünk, akkor a bírság áthárításra kerül. Az esetleges bírságtól függetlenül, ha a raktárban történő ellenőrző mérésnél nagyobb tömeget mérünk, az áru bent tartjuk a raktárban, a szállítást egy munkanappal később újra tervezzük. A súlyeltérés miatt pótdíjat számíthatunk fel.
- A szállításra alkalmatlan (pl. nem megfelelően rögzített) küldemények szállítását a gépkocsivezető megtagadhatja, ebben az esetben a megrendelő köteles a kiállási díjat (50%) megfizetni.
- Amennyiben nem jelezte a megbízó, és emelő hiányában nem tudjuk árut felvenni vagy kézbesíteni, alkalmanként a szállítási díj 50%-a kerül terhelésre. Emelőhátfalas járművet (500 kg/paletta tömegig) csak külön megbeszélés szerint biztosítunk. Hátlapos autóval csak akkor tudunk szállítani, ha a helyszín legalább 7,5 T össztömegű járművel megközelíthető (pl. a legtöbb városközpontba, nem tudunk hátfalas járművel szállítani).
VESZÉLYES ÁRUK, EKAER
- Belföldi raklapos gyűjtő szolgáltatásban veszélyes áru szállítására nincs engedélyünk. A Megrendelő büntetőjogi felelőssége tudatában kijelenti, küldeményei a közúti áruforgalomban nem számítanak veszélyesnek, nem lobbanékony, nem maró, nem gyúlékony, nem rádióaktív, nem mérgező hatású, valamint emberre, állatra és a környezetre nem veszélyesek.
- Veszélyes (ADR) árut előzetes egyeztetéssel az MSDS adatlap megküldése után tudunk egyedi kalkuláció alapján szállítani. ADR-es áru előzetes egyeztetés nélküli átadása korlátlan kártérítési felelősséget von maga után.
- EKÁER bejelentés a megrendelő feladata, az EKÁER kötelezettség ismeretében, a rendszámot a járattervezés után kérésre megadjuk.
KÜLÖNBIZTOSÍTÁS
Szolgáltatás |
Különdíjdíj |
Biztosítás (lásd lentebb) |
10000 Ft + ÁFA |
A KÜLDEMÉNYEK CSOMAGOLÁSA, BIZTOSÍTÁS
- Az áru megfelelő csomagolása, raklapra rögzítése a feladó feladata, amelyért a megbízó felelős. A sofőr nem tud várni. A raklapokat a felvevő jármű érkezése előtt kell csomagolni és pontos címzéssel ellátni, és ha szükséges, kísérő okmányokkal ellátni.
- A küldemény csomagolása akkor megfelelő, ha biztosítja, hogy a küldemény külső megsértése nélkül a belső tartalomhoz ne lehessen hozzáférni.
- Az árukat úgy kell csomagolni és rögzíteni, hogy a szállítás és a tárolás folyamán a belső áruvédelem – azaz a csomagoláson belüli elmozdulás, sérülés lehetősége elleni vedelem – is mindvégig biztosítva legyen.
- Az áru a raklapról nem lóghat le, az áru a raklapon stabilan rögzítve van, az áru a raklappal egy egységet alkot pl.: fóliával vagy pántolással lezárásra kerül.
- A paletta bírja el a ráhelyezett sokszor nem egyenletes terhelést.
- Amennyiben az áru nem halmozható, legyen kedves a megrendeléskor jelezni. A biztosító a csomagolást káresemény esetén szakértővel vizsgáltatja. A megfelelő áruvédelem hiánya, kizárja a kártérítést.
- A raktári munka során halmozzuk és a raktérben ismételten egymásra helyezzük az árukat. Ezért nagyon fontos küldeménye megfelelő csomagolása. A megfelelő csomagolás minőségét a futár a helyszínen nem tudja megállapítani és nem kötelessége vizsgálni.
- Ebben a szolgáltatásban a csomagokat tömegesen kezeljük és alvállalkozókat is bevonunk a teljesítésbe. A belföldi gyűjtő szolgáltatás során a csomagokat több jármű szállítja, többször szortírozzuk - megfelelő méretű autóra, útirányra optimalizáljuk.
- Amennyiben a küldemény külső felületén megbontás vagy sérülés nem tapasztalható, vélelmezni kell, hogy a belső tartalom sértetlen.
FONTOS tudnivalók, a biztosításról:
A díjban foglalt maximális biztosítási fedezet 100.000 Ft. Az érték megjelölése nem jelenti azt, hogy a küldemény teljes értékére fedezet biztosítunk. a fedezet biztosításához külön szolgáltatást kell megrendelni. A megfelelő csomagolást a feladónak kell biztosítania, a kártérítési igényt csak megfelelő csomagolás esetén tudunk elfogadni. A küldemények magasabb értékre történő biztosítása külön díj ellenében, a felülbiztosításra vonatkozó egyértelmű utasítás esetén történik. Biztosítási megbízást csak e-mail üzenetben fogadunk el, a csomagkísérő bizonylatszámára hivatkozással. A biztosítási megbízást a megrendelést követően a lehető leghamarabb, de legkésőbb a megrendelés napján 17:00-ig le kell adni.
- Mindig szánjon időt az áru átvételére, a sérülések ellenőrzésére. Ezt az 1-2 perc várakozást nem tagadhatja meg a futár vagy a szállító.
- Ha mégis megsérül az áru a sérülést az átvételnél a kiszállító sofőr jelenlétében kell dokumentálni. Legjobb fényképet készíteni és a csomagkísérő bizonylaton pontosan meghatározni a sérülés mértékét. Kérjük a sérülésről mielőbb tájékoztassanak bennünket. Bizonytalan esetben jobb nem átvenni a sérült küldeményt. Későbbi reklamáció esetén nem bizonyítható, hogy az átvétel előtt történt-e a káresemény.
- Ha a külső csomagoláson sérülés nem látszik, a Futar.hu Kft. akkor sem felelős, ha később a csomagolás megbontásakor kiderül, hogy a belső tartalom megsérült. A csomagolás külső vagy belső hiányosságából – például a csomagon belüli elmozdulásból, sérülésből – származó bármely kárért a Futar.hu Kft. nem tartozik felelősséggel.
All risk biztosítást csak új árura tudunk kötni. Használt árukra a biztosító ICC „C” fedezetet biztosít, amely az alábbi esetekben jelent kártérítési lehetőséget: tűz, robbanás, szárazföldi fuvareszköz felborulása, ütközése esetén A kárigény nem haladhatja meg a szállítmány számla szerinti (beszerzési) értékét.
Képek: