Ügyintézők:
+36 30 182 8900 / 2
2-es mellék
8:00-17:45

Iroda és ügyfélszolgálat
E-mail: info@futarszolgalat.hu  
1183 Budapest, Gyömrői út 91.

Nyomkövetés

Azonostó:

Ügyintézők:
+36 30 182 8900 / 2
2-es mellék
8:00-17:45

Iroda és ügyfélszolgálat
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 
1183 Budapest, Gyömrői út 91.

Szállítmányozás: Raklapos és palettás fuvarozás

Raklapos áruk, paletták, angol paletták gyűjtő fuvarozása 

Ügyintézőnket hívja ezen a számon: +36 30 182 8900 / 2. mellék 

Tájékoztató a 2019. február 1-től érvényes szolgáltatási díjainkról. Az átváltoztatás jogát fenntartjuk. Az árváltozásról a hatálybalépést megelőzően legalább 14 nappal e-mailben küldünk értesítést. Az alábbi ajánlat nem kötelez minimális rendelési volumenre. Amennyiben 90 napig nem érkezik egyetlen rendelés sem a további megbízásokat mindenkor aktuális nyilvános ajánlatunk szerint teljesítjük.

CÉGÜNKRŐL

 A FUTAR.HU márkanév nem "csak egy futárcéget" jelent. Stratégiai célunk az ügyfélorientált vállalkozás megteremtése, amely egyedi, gazdaságos, és rugalmas futárszolgálati tevékenységgel segíti partnereit üzleti céljai elérésében. A szolgáltatás során kollégáink átvállalják az ügyintézést a teljes folyamatra, biztosítva ezzel a problémamentes szállítást és a logisztikai terület gondtalanságát. Megoldásokat ajánlunk, amelyek szabaddá teszik idejét, az élete ezáltal lényegesen kényelmesebbé válik. 

ELÉGEDETTSÉGE A BEFEKTETÉSÜNK!

Ügyfélközpontú üzletpolitikánknak köszönhetően elértük, hogy mára az elsők között tartják számon cégünket a hazai futárszolgálatok között.

 BIZTOSÍTÁSI ÉS KÁRTÉRÍTÉSI FELTÉTELEK

Cégünk felelősséggel vállalja a megfelelő csomagolásban feladott küldemények feladótól címzettig történő biztonságos szállítását. A küldemények díjban foglalt maximális biztosítási fedezete 100.000 Ft. A küldemény konkrét értékére extra szolgáltatásként árubiztosítás köthető. A küldemény sérülését vagy hiányosságát a címzett az átvételkor köteles jelezni. Vállaljuk az esetleges reklamációk soron kívül történő gyors kivizsgálását. A nem raklapra előkészített, és a raklapra nem elmozdulás mentesen rögzített és / vagy csomagolatlan árukért nem vállalunk felelősséget, illetve fenntartjuk a jogot, hogy a problémás áru elszállítását megtagadjuk.

 RENDELÉSEK FELVÉTELE

 Ügyfélszolgálatunk irodai háttérrel munkanapokon 8:00 – 17:45 óráig áll ügyfelei rendelkezésére.

A rendelésleadás történhet:

Telefonon:                           06-30-182-8900 (2-es mellék)

Weben szerződéssel:             belfold.futar.hu

E-mail üzenetben:                Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

MÉRET- ÉS TÖMEGHATÁROK

  • Egy raklap külső méretei külön egyeztetés nélkül nem lehetnek nagyobbak mint 120 x 80 x 170 cm.
  • Tömeghatár: 1000 kg/raklap Emelőhátfalas járművet (500 kg/paletta tömegig) csak külön megbeszélés szerint biztosítunk.
  • Maximális méreteknél nagyobb raklap megvalósíthatóságról és esetleges pótdíjáról egyeztessen munkatársainkkal.

 DÍJMENTES SZOLGÁLTATÁSOK MINDEN RAKLAPOS RENDELÉSHEZ

  • Rendszeres előre időzített automatikusan teljesülő megbízások lehetősége
  • Részletes számla
  • Küldeménybiztosítás 100.000 Ft értékéig.
  • Maximum 15 perc díjmentes várakozás felvételnél és leadásnál.
  • Saját rendelési azonosítóra történő hivatkozás
  • Webshop és vállalatirányítási rendszerekbe könnyen importálható státuszinformáció

 NETTÓ TARIFATÁBLÁZAT A BELFÖLDI RAKLAPOS ÁRUSZÁLLÍTÁSI SZOLGÁLTATÁSHOZ

 A raklapos szállítási szolgáltatást nem lehet összehasonlítani a hagyományos futárpostai tevékenységgel. A nagyobb termékek szállítási ideje hosszabb lehet, 2-5 munkanap. A 15 óráig beérkezett rendeléseket megkíséreljük a következő munkanapon felvenni. A másnapi beszállítás nem garantált.

Az árak szabványos EUR (1,2 x 0,8 m) méretű (vagy annál kisebb) raklapra vonatkoznak. A nettó szolgáltatási díjakat a táblázat tartalmazza. A díj belföldi szállításra vonatkozóan egységes. 

Súly

Belföldi RAKLAPOS szolgáltatás (nettó)

0-249 kg

19 700 Ft

250-499 kg

22 300 Ft

500-1000 kg

24 900 Ft

Nagyobb méret vagy tömeg

Hívja ügyfélszolgálatunkat

Minden szállítási adatot előre, az irodával pontosan kell egyeztetni. A sofőrökkel megbeszélt információk elvesznek. Minden a szállításhoz szükséges adat megadásának a hiányáért a megbízó felelős. Különösen fontos a fel- és a lerakodás adatainak a megadása. (pl. nyitvatartás fel- és lerakó oldalon, behajtási korlátozások megadása, a raklap szállítható helyre történő előkészítése, a legközelebbi lerakóhelyről a raklap beszállítása, esős időben földúton a szállítójármű mozgásának a biztosítása, 3 m-nél keskenyebb és 3,5 m-nél alacsonyabb kapun történő áthajtás egyeztetése, parkolási lehetőség biztosítása, emelőhátfal nélküli rendelésnél az áru felemeléséhez és levételéhez szükséges gép vagy munkaerő biztosítása. Az emelőhátfal ingyenes plusz szolgáltatás, de a tranzitidőt növelheti. Az erre vonatkozó igényt külön a felvételhez és külön a kézbesítéshez jelezni szükséges. A szolgáltatási díj kézi rakodást nem tartalmaz, kézi rakodást nem vállalunk. A végleges szolgáltatási díjat a raktári mérést követően, a mért adatok alapján állapítjuk meg. Az előre kifizetett szállítási díjat a végleges szolgáltatási díj alapján korrigáljuk.

EXTRA SZOLGÁLTATÁSOK, FELÁRAK, PÓTDÍJAK

  • Nagyobb méret esetén raklaphellyel számolunk. A 120x100-as raklapra 50%, a 120x120-as raklapra 100% felárat számítunk fel. A szállítási költség a távolságtól független.
  • Utánvétet ebben a szolgáltatásban nem kezelünk.
  • Okmány-visszaforgatásra nincs lehetőség. A kézbesítésről igazolást tudunk kiállítani, ami hitelt érdemlően biztosítja a kézbesítés tényét, azonban nem tartalmazza a szállított áruk tételes felsorolását.
  • Amennyiben kiálláskor az áru nincs feladható állapotban vagy a felrakodást a feladó nem tudja megoldani, illetve kézbesítéskor az árut a címzett nem tudja átvenni a szállítási díj 50%-a kiállási díjként terhelésre kerül. Napon belüli időpont nem kérhető, ha 8-18 óra között nincs nyitva a cím, előre kell egyeztetni, hogy ne keletkezzen szállítási pótdíj. 
  • A feladó vagy a címzett hibájából meghiúsuló árukezelés (pl. felvétel vagy leadás 15 percen belül nem valósítható meg), illetve a tervezett szállítási nap előtti munkanapon 17 óra után lemondott megbízás 50%-os költséggel kerül felszámolásra.
  • A szállításra átadott árukat a központi raktárban tudjuk mérlegelni. Amennyiben a beszállítás során az autó a megengedett össztömeg meghaladása miatt bírságot kap és a raktárban a megadottnál nagyobb súlyt mérünk, akkor a bírság áthárításra kerül. Az esetleges bírságtól függetlenül, ha a raktárban történő ellenőrző mérésnél nagyobb tömeget mérünk, az áru bent tartjuk a raktárban, a szállítást egy munkanappal később újra tervezzük. A súlyeltérés miatt pótdíjat számíthatunk fel.
  • A szállításra alkalmatlan (pl. nem megfelelően rögzített) küldemények szállítását a gépkocsivezető megtagadhatja, ebben az esetben a megrendelő köteles a kiállási díjat (50%) megfizetni.
  • Amennyiben nem jelezte a megbízó, és emelő hiányában nem tudjuk árut felvenni vagy kézbesíteni, alkalmanként a szállítási díj 50%-a kerül terhelésre. Emelőhátfalas járművet (500 kg/paletta tömegig) csak külön megbeszélés szerint biztosítunk. Hátlapos autóval csak akkor tudunk szállítani, ha a helyszín legalább 7,5 T össztömegű járművel megközelíthető (pl. a legtöbb városközpontba, nem tudunk hátfalas járművel szállítani).

VESZÉLYES ÁRUK, EKAER

  • Belföldi raklapos gyűjtő szolgáltatásban veszélyes áru szállítására nincs engedélyünk. A Megrendelő büntetőjogi felelőssége tudatában kijelenti, küldeményei a közúti áruforgalomban nem számítanak veszélyesnek, nem lobbanékony, nem maró, nem gyúlékony, nem rádióaktív, nem mérgező hatású, valamint emberre, állatra és a környezetre nem veszélyesek.
  • Veszélyes (ADR) árut előzetes egyeztetéssel az MSDS adatlap megküldése után tudunk egyedi kalkuláció alapján szállítani. ADR-es áru előzetes egyeztetés nélküli átadása korlátlan kártérítési felelősséget von maga után. 
  • EKÁER bejelentés a megrendelő feladata, az EKÁER kötelezettség ismeretében, a rendszámot a járattervezés után kérésre megadjuk.

KÜLÖNBIZTOSÍTÁS

Szolgáltatás

Különdíjdíj

Biztosítás (lásd lentebb)

10000 Ft + ÁFA

A KÜLDEMÉNYEK CSOMAGOLÁSA, BIZTOSÍTÁS

  • Az áru megfelelő csomagolása, raklapra rögzítése a feladó feladata, amelyért a megbízó felelős. A sofőr nem tud várni. A raklapokat a felvevő jármű érkezése előtt kell csomagolni és pontos címzéssel ellátni, és ha szükséges, kísérő okmányokkal ellátni.
  • A küldemény csomagolása akkor megfelelő, ha biztosítja, hogy a küldemény külső megsértése nélkül a belső tartalomhoz ne lehessen hozzáférni.
  • Az árukat úgy kell csomagolni és rögzíteni, hogy a szállítás és a tárolás folyamán a belső áruvédelem – azaz a csomagoláson belüli elmozdulás, sérülés lehetősége elleni vedelem – is mindvégig biztosítva legyen.
  • Az áru a raklapról nem lóghat le, az áru a raklapon stabilan rögzítve van, az áru a raklappal egy egységet alkot pl.: fóliával vagy pántolással lezárásra kerül.
  • A paletta bírja el a ráhelyezett sokszor nem egyenletes terhelést.
  • Amennyiben az áru nem halmozható, legyen kedves a megrendeléskor jelezni.  A biztosító a csomagolást káresemény esetén szakértővel vizsgáltatja. A megfelelő áruvédelem hiánya, kizárja a kártérítést.
  • A raktári munka során halmozzuk és a raktérben ismételten egymásra helyezzük az árukat. Ezért nagyon fontos küldeménye megfelelő csomagolása. A megfelelő csomagolás minőségét a futár a helyszínen nem tudja megállapítani és nem kötelessége vizsgálni.
  • Ebben a szolgáltatásban a csomagokat tömegesen kezeljük és alvállalkozókat is bevonunk a teljesítésbe. A belföldi gyűjtő szolgáltatás során a csomagokat több jármű szállítja, többször szortírozzuk - megfelelő méretű autóra, útirányra optimalizáljuk.
  • Amennyiben a küldemény külső felületén megbontás vagy sérülés nem tapasztalható, vélelmezni kell, hogy a belső tartalom sértetlen.

 FONTOS tudnivalók, a biztosításról:  

A díjban foglalt maximális biztosítási fedezet 100.000 Ft. Az érték megjelölése nem jelenti azt, hogy a küldemény teljes értékére fedezet biztosítunk. a fedezet biztosításához külön szolgáltatást kell megrendelni. A megfelelő csomagolást a feladónak kell biztosítania, a kártérítési igényt csak megfelelő csomagolás esetén tudunk elfogadni. A küldemények magasabb értékre történő biztosítása külön díj ellenében, a felülbiztosításra vonatkozó egyértelmű utasítás esetén történik. Biztosítási megbízást csak e-mail üzenetben fogadunk el, a csomagkísérő bizonylatszámára hivatkozással. A biztosítási megbízást a megrendelést követően a lehető leghamarabb, de legkésőbb a megrendelés napján 17:00-ig le kell adni. 

  • Mindig szánjon időt az áru átvételére, a sérülések ellenőrzésére. Ezt az 1-2 perc várakozást nem tagadhatja meg a futár vagy a szállító.
  • Ha mégis megsérül az áru a sérülést az átvételnél a kiszállító sofőr jelenlétében kell dokumentálni. Legjobb fényképet készíteni és a csomagkísérő bizonylaton pontosan meghatározni a sérülés mértékét. Kérjük a sérülésről mielőbb tájékoztassanak bennünket. Bizonytalan esetben jobb nem átvenni a sérült küldeményt. Későbbi reklamáció esetén nem bizonyítható, hogy az átvétel előtt történt-e a káresemény.
  • Ha a külső csomagoláson sérülés nem látszik, a Futar.hu Kft. akkor sem felelős, ha később a csomagolás megbontásakor kiderül, hogy a belső tartalom megsérült. A csomagolás külső vagy belső hiányosságából – például a csomagon belüli elmozdulásból, sérülésből – származó bármely kárért a Futar.hu Kft. nem tartozik felelősséggel. 

All risk biztosítást csak új árura tudunk kötni. Használt árukra a biztosító ICC „C” fedezetet biztosít, amely az alábbi esetekben jelent kártérítési lehetőséget: tűz, robbanás, szárazföldi fuvareszköz felborulása, ütközése esetén A kárigény nem haladhatja meg a szállítmány számla szerinti (beszerzési) értékét.

 Képek:

Raklapos áru kiszállítás előttRaklapos áru kiszállítás előtt

Raklapos áru kiszállítás előttRaklapos áru kiszállítás előtt

Raklapos áru kiszállítás előttRaklapos áru kiszállítás előtt

Raklapos áru kiszállítás előttRaklapos áru kiszállítás előtt

 

Raklapos áru kiszállítás előtt